تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۳
2

عکس | قدرت‌نمایی روسیه با تانک جدید غول‌پیکر!

این زرهکوب روسی در بخش تسلیحات ۲S25M از توپ ۱۲۵ م.م ۲A75 (نسخه اصلاح شده ۲A46) با سیستم بارگزاری خودکار مشابه تانک های T-72/90 بهره میبرد. در کنار این توپ دو تیربار ۷.۶۲ م.م. PKTM به صورت همراستا با توپ و کنترل از راه دور در بالای برجک نیز استفاده شده است. بیشتر بخوانید: در […]



این زرهکوب روسی در بخش تسلیحات ۲S25M از توپ ۱۲۵ م.م ۲A75 (نسخه اصلاح شده ۲A46) با سیستم بارگزاری خودکار مشابه تانک های T-72/90 بهره میبرد. در کنار این توپ دو تیربار ۷.۶۲ م.م. PKTM به صورت همراستا با توپ و کنترل از راه دور در بالای برجک نیز استفاده شده است.
بیشتر بخوانید:

در بخش کنترل آتش نیز ۲S25M از سیستم کنترل آتش بروزتری از نسخه پایه خود بهره میبرد. فرمانده و توپچی هر دو از سایت آتش مجهز به کانال دید حرارتی بهره میبرند و سایت آتش فرمانده از نوع دید وسیع (پانورامیک) است.

در بخش حفاظتی نیز ۲S25M در تمامی جهات در برابر مهمات ۱۲.۷م.م. و قوس جلویی شاسی در برابر مهمات آتشزا ۳۰ م.م. مقاوم است. علاوه بر این طبق تصاویر این زرهکوب مجهز به زره فاصله دار و قفسی است که میتواند مقاومت آن را در برابر پرتابه های خرج گود افزایش دهد.

در بخش جلویی برجک نیز سیستم هشدار دهنده لیزری نصب شده که در صورت قفل لیزری (موشک یا مسافت یاب لیزری) هشدار لازم را به خدمه منتقل نموده در حفظ جان خدمه موثر است.
این زرهکوب قابلیت های زیر را شامل می شود:

قابلیت عملیات آبی-خاکی (دوزیست)
قابلیت عملیات هوابرد
جرم رزمی بیش از ۲۱ تن
۳ نفر خدمه
۱۲ پرتابگر سیستم نارنجک دودزا ۸۱ م.م. توچا
سیستم تهویه مطبوع

۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 38225 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.