تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۰
1

عکس | هدفون پرچمدار سونی روی رقبا را کم می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در گذشته اطلاعاتی در خصوص سونی WF-1000MX5 افشا شده‌بود، اما امروز این اطلاعات بروزرسانی شده‌است و انتظار می رود آنها به عنوان جانشین WF-1000MX4 عرضه شوند. طبق گزارش، هدفون سونی WF-1000MX5 TWS بین ۵ ژوئن تا ۶ ژوئن عرضه خواهد شد که احتمالاً به این هفته اشاره دارد. بیشتر بخوانید: شکارچی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در گذشته اطلاعاتی در خصوص سونی WF-1000MX5 افشا شده‌بود، اما امروز این اطلاعات بروزرسانی شده‌است و انتظار می رود آنها به عنوان جانشین WF-1000MX4 عرضه شوند.

طبق گزارش، هدفون سونی WF-1000MX5 TWS بین ۵ ژوئن تا ۶ ژوئن عرضه خواهد شد که احتمالاً به این هفته اشاره دارد.
بیشتر بخوانید:
شکارچی ترسناکی که پشت سرش چشم دارد / عکس
رونمایی ایران از موشک پیشرفته هراسناک برای آمریکا
همانطور که در برگه مشخصات ذکر شده در سایت تجارت الکترونیکی آمده است، Sony WF-1000MX5 با بدنه ۳۹ گرم وزن دارد در حالی که وزن هر هدفون ۵.۹ گرم خواهد بود. این باعث می شود که قاب و هدفون به ترتیب ۲ گرم و ۱.۴ گرم در مقایسه با مدل قبلی سبک تر شوند. دستگاه صوتی دارای طراحی داخل گوش با جنس سیلیکونی خواهد بود. همچنین دارای کنترل های لمسی و ویژگی های تشخیص پوشیدن است.
از نظر صدا، Sony WF-1000MX5 با حذف نویز و صدای بی‌سیم با وضوح بالا عرضه می‌شود. همچنین دارای فناوری دریافت صدای دقیق و اتصال چند نقطه ای است.
این لیست نشان می دهد که سونی WF-1000MX5 با این قاب تا ۲۴ ساعت عمر باتری دارد. ادعا می شود که شارژ سه دقیقه ای برای ۱ ساعت استفاده ارائه دهد. هدفون TWS از شارژ بی‌سیم دارای گواهی Qi پشتیبانی می‌کند.
منبع: GIZMOCHINA
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11959 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.