تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

عکس |‌ چرا پروانه‌ها شیفته اشک تمساح‌اند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هرگز به یک کروکودیل لبخند نزنید یا روی صورت آن ننشینید و اشک هایش را ننوشید. با این حال، این دقیقاً همان صحنه‌ای است که کارلوس د لا روزا، بوم‌شناس، پروانه و زنبور در دسامبر گذشته هنگام قایق سواری در رودخانه پورتو ویژو کاستاریکا مشاهده کرد. بیشتر بخوانید: عبور از دیوارها […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هرگز به یک کروکودیل لبخند نزنید یا روی صورت آن ننشینید و اشک هایش را ننوشید. با این حال، این دقیقاً همان صحنه‌ای است که کارلوس د لا روزا، بوم‌شناس، پروانه و زنبور در دسامبر گذشته هنگام قایق سواری در رودخانه پورتو ویژو کاستاریکا مشاهده کرد.
بیشتر بخوانید:
عبور از دیوارها شدنی است!/ عکس
پای ماجرای مرغ و تخم‌مرغ به فضا هم کشیده شد!
در یکی از رویارویی ها، کایمان با آرامش روی تنه درخت افتاده و پروانه و زنبوری در اطراف آن چرخ می‌زنند، در اطراف صورتش بال می زنند و طعم اشک این حیوان را می چشند.

اشک تمساح‌ها به احتمال زیاد نمک ها و پروتئین های کمیاب در مناطق استوایی را برای حشرات فراهم می‌کند. د لا روزا با جست و جوی عکس های آنلاین گرفته شده توسط عکاسان آماتور و سایر محققان، از یافتن شواهد فراوانی مبنی بر اینکه حشرات اشک تمساح ها و سایر خزندگان مانند لاک پشت ها را می خوردند، شگفت زده شد.
او اکنون فکر می‌کند که این عمل ممکن است رایج‌تر از آن چیزی باشد که دانشمندان قبلاً فکر می‌کردند که به ندرت شاهد آن هستیم.
منبع: SCIENCE.ORG
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6835 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.