تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

فرانسه در راه هایپرسونیک!/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرانسه برای اولین بار یک کانسپت از گلایدر هایپرسونیک VMaX را به نمایش گذاشت. بر اساس گزارش کانال خبری پارتیزان، هایپرسونیک VMaX توسط شرکت هوافضای فرانسوی Ariane Group برای اداره کل تسلیحات فرانسه (DGA) توسعه یافته است. گفته می‌شود که VMaX2 امسال یا سال آینده تست می‌شود. این راکت مربوط به […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرانسه برای اولین بار یک کانسپت از گلایدر هایپرسونیک VMaX را به نمایش گذاشت. بر اساس گزارش کانال خبری پارتیزان، هایپرسونیک VMaX توسط شرکت هوافضای فرانسوی Ariane Group برای اداره کل تسلیحات فرانسه (DGA) توسعه یافته است. گفته می‌شود که VMaX2 امسال یا سال آینده تست می‌شود.

این راکت مربوط به آزمایشات پروژه است و محصول نهایی نیست.

در سال گذشته (پست ریپلای)، فرانسوی‌ها آزمایش پرواز VMaX را با استفاده از موشکی که با کمک ایالات متحده توسعه‌یافته بود انجام دادند. ایالات متحده همچنین در رفع ایرادات راکت تست و توسعه مرکز پرتاب به فرانسه کمک کرده است.
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 111166 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.