تاریخ: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
3

فوری: سقوط بالگرد فرمانده انتظامی کرمانشاه در ارتفاعات دالاهو/ جزئیات

علی شعبانی افزود: این بالگرد از مرز خسروی عازم شهر کرمانشاه بود که عصر جمعه در ارتفاعات دالاهو سقوط کرد. به گفته وی در این حادثه سه نفر از جمله سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مصدوم شده اند. وی گفت: اخبار تکمیلی در ارتباط با این حادثه به زودی اطلاع رسانی می شود. مدیر […]



علی شعبانی افزود: این بالگرد از مرز خسروی عازم شهر کرمانشاه بود که عصر جمعه در ارتفاعات دالاهو سقوط کرد.
به گفته وی در این حادثه سه نفر از جمله سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مصدوم شده اند.
وی گفت: اخبار تکمیلی در ارتباط با این حادثه به زودی اطلاع رسانی می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز گفت: در پی وقوع سانحه برای بالگرد نیروی انتظامی ، چندین تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برای امداد رسانی به مصدومان سانحه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 42038 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید