تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
2

قابلیت‌های جذاب گوگل مسیجز از راه رسید/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بر اساس گزارش زومیت، گوگل قابلیت تغییر رنگ‌ حباب‌های پیام در صفحه‌ی چت‌های RCS را سرانجام به نسخه‌ی بتای پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید اضافه کرد. به کمک این قابلیت می‌توان از بین پالت‌های رنگی مختلف صفحه‌ی چت را شخصی‌سازی کرد. حباب‌های پیام سفارشی فقط برای چت‌های RCS اعمال می‌شوند. با انتشار […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بر اساس گزارش زومیت، گوگل قابلیت تغییر رنگ‌ حباب‌های پیام در صفحه‌ی چت‌های RCS را سرانجام به نسخه‌ی بتای پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید اضافه کرد. به کمک این قابلیت می‌توان از بین پالت‌های رنگی مختلف صفحه‌ی چت را شخصی‌سازی کرد.

حباب‌های پیام سفارشی فقط برای چت‌های RCS اعمال می‌شوند. با انتشار این قابلیت بخشی به‌نام Change Colors به منوی بالایی مسیجز اضافه می‌شود. شخصی‌سازی حباب‌های پیام همچنین از طریق صفحه‌ی اطلاعات مخاطب که اکنون بازطراحی شده، قابل دسترس است.

تم انتخابی تقریباً رنگ اکثر المان‌های صفحه‌ی چت را به جز قسمت نوشتن پیام و دکمه‌ی ضبط صدا، تغییر می‌دهد. هنگامی که حالت تاریک گوشی غیرفعال باشد، رنگ حباب‌های سفارشی بسیار آشکارتر می‌شوند.

گوگل قابلیت حباب‌های سفارشی پیام را در جدیدترین نسخه‌ی بتای مسیجز اضافه کرده است اما هنوز خبری از انتشار گسترده‌ی آن برای کاربران نیست. این قابلیت برای کاربران ایرانی در دسترس قرار نمی‌گیرد چون RCS در ایران فعال نیست.
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115620 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.