تاریخ: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
1

ناوچه‌ اسرائیلی که موشک کروز ایران به آن برخورد کرد!/عکس

این کروت با قیمت هر فروند ۲۶۰ میلیون دلار دارای وزن فول لود ۱۲۷۵ تن از دو موتور دیزل MTU V۱۲ ۱۱۶۳ TB۸۲ و یک موتور گازی جنرال الکتریک LM۲۵۰۰ بهره می برد که سرعت آن با موتور دیزل ۳۷ کیلومتر بر ساعت و با موتور گازی ۶۱ کیلومتر بر ساعت است. بیشتر بخوانید: وحشت […]



این کروت با قیمت هر فروند ۲۶۰ میلیون دلار دارای وزن فول لود ۱۲۷۵ تن از دو موتور دیزل MTU V۱۲ ۱۱۶۳ TB۸۲ و یک موتور گازی جنرال الکتریک LM۲۵۰۰ بهره می برد که سرعت آن با موتور دیزل ۳۷ کیلومتر بر ساعت و با موتور گازی ۶۱ کیلومتر بر ساعت است.
بیشتر بخوانید:
وحشت شدید آمریکا و کره جنوبی از این هواپیمای مخوف آقای «اون»!
کروت های کلاس ساعر ۵ از یک رادار آرایه فازی چند منظوره اسکن الکترونیک چرخشی EL/M-۲۲۵۸ ALPHA باند S در ناوچه های هانیت و ایلات و از یک رادار آرایه فازی اسکن الکترونیک EL/M ۲۲۴۸ MF-STAR باند S در ناوچه لاهاو استفاده می کنند. لازم به ذکر است که شناورهای این کلاس همگی از رادار کنترل آتش Elta EL/M-۲۲۲۱ بهره می برند.

کروت های کلاس ساعر به یک سونار تایپ ۷۹۶ ساخت شرکت EDO و یک سونار ساخت شرکت رافائل ، دیکوهای اژدر AN/SLQ-۲۵ Nixie ساخت شرکت Argon ST ، پرتاب کننده های فریب موشک Deseaver ساخت شرکت البیت سیستمز ، سیستم مسدودکننده امواج رادیویی ساخت شرکت رافائل ، سیستم های دریافت کننده هشدار راداری NS-۹۰۰۳A/۹۰۰۵ ساخت شرکت Elisra مجهز می باشند.
ناوچه های کلاس ساعر ۵ همچنین از دو لانچر چهارتایی موشک هارپون ، ۳۲ سیلو عمودی برای نسخه دریاپایه سامانه پدافندی باراک ۸ ، ۱ سامانه دفاع نقطه ای فالانکس ، ۲ توپ ۲۵ میلی متری تایفون ، ۶ تیوپ اژدر ۳۲۴ میلی متری مارک ۴۶ و یک بالگرد برخوردار هستند.
بیشتر بخوانید:
اَبَرسربازهای چینی با تجهیزات مایکروسافت/ عکس
گورستان بزرگ تانک‌های صدام حسین / عکس
آزمایش موفق سیستم موشک‌ فریب لاکهید مارتین
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 97161 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.