تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
1

هیچ‌کس تمایلی به نشستن در این مرسدس بنز و رولزرویس ندارد/ عکس

امیرمسعود عابدین: شرکت ایتالیایی Biemme در زمینه تبدیل خودروهای لوکس به وسایلی برای حرکت به سوی زندگی پس از مرگ تخصص دارد و برخی از پروژه‌های آن بسیار جالب هستند. مرسدس بنز CLS که در این پروژه آیمون نام دارد، دستخوش تغییرات عظیم این شرکت قرار گرفته است. از قضا، CLS خود نیز مرده است، […]



امیرمسعود عابدین: شرکت ایتالیایی Biemme در زمینه تبدیل خودروهای لوکس به وسایلی برای حرکت به سوی زندگی پس از مرگ تخصص دارد و برخی از پروژه‌های آن بسیار جالب هستند.

مرسدس بنز CLS که در این پروژه آیمون نام دارد، دستخوش تغییرات عظیم این شرکت قرار گرفته است. از قضا، CLS خود نیز مرده است، چرا که تولید آن در ماه اوت به پایان رسید.

صندلی‌های عقب و درب‌ها همچنان حفظ شده و در عین حال یک محفظه تابوت بزرگ با یک تقسیم‌کننده نشکن به آن اضافه می‌شود.

به گفته Biemme، ساختار بدنه با قالب‌گیری‌های خارجی و فولاد ضد زنگ تقویت شده است.

برای یک سواری مجلل‌تر، یک رولزرویس گوست تبدیل شده نیز وجود دارد که با موتور باشکوه V۱۲ تکمیل می‌شود.

این خودرو به طور عجیبی با نام “Ghoster” شناخته می‌شود و درب عقب خود را حفظ و امکان دسترسی به صندلی‌های عقب را فراهم می‌کند.

یک فضای گسترده برای محفظه تابوت، در کنار استفاده از چوب و همچنین نور LED قابل تنظیم وجود دارد. Biemme یک سیستم بالابر الکتریکی نصب می‌کند که می تواند از راه دور کنترل شود.
جگوار XF و مرسدس E کلاس دیگر سدان‌هایی هستند که به ماشین نعش‌کش تبدیل شده‌اند. با این حال، Biemme همچنین روی یک کراس‌اوور نیز کار کرده است. آخرین خودرو در ناوگان Biemme یک ون مرسدس بنز V کلاس است که یک تبدیل بسیار رایج‌تر از نعش‌کش در اروپا است.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 84697 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.