تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

پهپاد انتحاری امریکا به میدان نبرد نزدیک‌تر شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت آمریکایی Anduril که سری مهمات سرگردان (پهپاد انتحاری) ALTIUS را تولید می‎کند، اولین تست پهپاد انتحاری ALTIUS-700M را انجام داد. در این تست، پهپاد انتحاری ALTIUS-700M، ماکت سامانه پدافندی بوک-ام۲ را مورد اصابت قرار می‎دهد. پهپاد انتحاری ALTIUS-700M می‎تواند توسط لانچرهای زمینی، دریایی و یا از پهپادهای رزمی و بالگردها […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت آمریکایی Anduril که سری مهمات سرگردان (پهپاد انتحاری) ALTIUS را تولید می‎کند، اولین تست پهپاد انتحاری ALTIUS-700M را انجام داد. در این تست، پهپاد انتحاری ALTIUS-700M، ماکت سامانه پدافندی بوک-ام۲ را مورد اصابت قرار می‎دهد.

پهپاد انتحاری ALTIUS-700M می‎تواند توسط لانچرهای زمینی، دریایی و یا از پهپادهای رزمی و بالگردها شلیک شود. این پهپاد می‎تواند کلاهکی به وزن بیش‎از ۱۳ کیلوگرم (۳۳ پوند) را حمل کند. پهپاد انتحاری ALTIUS-700M با کلاهک خود دارای مداومت پروازی ۷۵ دقیقه بوده و برد آن حدود ۱۶۰ کیلومتر (۱۰۰ مایل) است.

استفاده از پهپادهای انتحاری کوچک یا همان مهمات سرگردان نظیر محصولات خانواده ALTIUS، بسته به نوع خود، توانایی انهدام یا صدمه‎زدن به زرهپوش‎ها، خودروها، شناورها و … را دارند و دارای قدرت تخریب و برد مناسب هستند و هزینه آن‎ها نیز به‎صرفه است.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 116375 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.