تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

پهپاد شناسایی آمریکا به نمایش درآمد/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، پهپاد XQ-67A دارای یک بال با زاویه پس‎گرایی کم، یک دم V شکل و یک ارابه فرود دارای سه چرخ جمع‌‎شونده است. این پهپاد به‎‌عنوان بخشی از برنامه ایستگاه سنجش خارج از هواپیما (OBSS) ساخته شده است که شامل قرار دادن انواع حسگرها از هواپیمای […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، پهپاد XQ-67A دارای یک بال با زاویه پس‎گرایی کم، یک دم V شکل و یک ارابه فرود دارای سه چرخ جمع‌‎شونده است.
این پهپاد به‎‌عنوان بخشی از برنامه ایستگاه سنجش خارج از هواپیما (OBSS) ساخته شده است که شامل قرار دادن انواع حسگرها از هواپیمای اصلی برروی پهپاد است. بر اساس برنامه های پنتاگون، این امر به طور قابل توجهی دامنه قابلیت‎های شناسایی پهپاد را افزایش می دهد.

تاکید اصلی در برنامه OBSS بر حسگرهای مادون قرمز است که در حالت پسیو عمل می‎کنند و در برابر سیستم‎های جنگ الکترونیک مصون هستند و قادر به شناسایی اهدافی هستند که برای رادار نامحسوس است. چندین پهپاد با چنین حسگرهایی را می توان در شبکه ای که توسط هواپیمای اصلی کنترل می شود ترکیب کرد.
در ماه می، این نشریه به نقل از شرکت کراتوس گزارش داد که پهپاد XQ-58A Valkyrie، در نقش وینگ‎من در کنار جنگنده نسل پنجم F-35 Lightning II، توسط نیروی دریایی ایالات متحده، به ویژه برای انجام وظایف جنگ الکترونیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114617 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.