تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
2

پیدا شدن موی غول برفی در کوهستان!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک برنامه رادیویی که شکار در هیمالیا را پوشش می‌دهد، نشان داد که جستجو برای یتی در ماه گذشته با یک رشته موی اسب به پایان رسید. اندرو بنفیلد، نویسنده و معلم مراقبه، سال‌ها به همراه دوست شکاک و تحلیلگر سیاسی خود ریچارد هورسی به دنبال یتی بوده است. این دو […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک برنامه رادیویی که شکار در هیمالیا را پوشش می‌دهد، نشان داد که جستجو برای یتی در ماه گذشته با یک رشته موی اسب به پایان رسید. اندرو بنفیلد، نویسنده و معلم مراقبه، سال‌ها به همراه دوست شکاک و تحلیلگر سیاسی خود ریچارد هورسی به دنبال یتی بوده است.
این دو نفر در هند، میانمار، نپال و بوتان سفر کردند، به داستان‌های مردم درباره این موجود افسانه‌ای گوش دادند و در نهایت سریال «یتی» را درباره این جست‌وجوی خود ساختند، اما این سریال با یک پایان نفسگیر به پایان رسید، موهای مرموز که توسط منبعی ناشناس در انتظار تجزیه و تحلیل DNA بود، اکنون ثابت شد که از اسب گرفته شده است.

به گفته بنفیلد سه سال جستجو در نتیجه، احساس خوبی نداشت. او می‌گوید:« آنالیز DNA اسب تا جایی که می‌شد خسته‌کننده بود.» اما به گفته این دو نفر، این موضوع سریال یتی یا داستان‌های بیان شده توسط افراد محلی را بی‌اعتبار نمی‌کند.
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79042 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.