تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
1

کیفیت این خودروی ۳۵ ساله از چینی‌های مونتاژی بازار ایران بالاتر است! /عکس

امیرمسعود عابدین: این LS۴۰۰ موجود در تصویر، برای حراج در Bring a Trailer حضور دارد. این خودرو یک نمونه اولیه با ۱۰۶ هزار کیلومتر کارکرد است. LS۴۰۰ با پیشرانه ۴.۰ لیتری V-۸، مدتهاست که ثابت کرده بادوام و بسیار با کیفیت است. بیشتر بخوانید: رنگ نقره‌ای این خودرو در اینجا، واقعاً طرحی را نشان می‌دهد […]



امیرمسعود عابدین: این LS۴۰۰ موجود در تصویر، برای حراج در Bring a Trailer حضور دارد. این خودرو یک نمونه اولیه با ۱۰۶ هزار کیلومتر کارکرد است. LS۴۰۰ با پیشرانه ۴.۰ لیتری V-۸، مدتهاست که ثابت کرده بادوام و بسیار با کیفیت است.

بیشتر بخوانید:

رنگ نقره‌ای این خودرو در اینجا، واقعاً طرحی را نشان می‌دهد که به شکلی جاودانه کهنه شده است. محصولات مدرن لکسس امروزه با زوایای تند و تیز و جلوپنجره‌های بزرگ عرضه می‌شوند که با طراحی‌های دهه ۹۰ خود بسیار فاصله دارند.

تویوتا در زمان معرفی این خودرو، تیزری از LS۴۰۰ منتشر کرد که با سرعت ۲۳۳ کیلومتر بر ساعت در یک جاده در حال حرکت بوده و در این حین، تعدادی لیوان‌ روی خودرو، روی هم چیده شده است. پیام آن ساده بود: پرچمدار جدید ما نرم‌ترین خودرویی است که می‌توانیم بسازیم. لکسس با این کار، مرسدس بنز کلاس S و بی ام و سری ۷ را دعوت به رقابت کرد!

با این حال، از آنجایی که LS۴۰۰ یک سدان لوکس بزرگ است تا یک خودروی اسپرت، این یک خودروی کلکسیونی نیست که ارزش آن افزایش یابد. در عوض، این فقط یک ماشین واقعاً دلپذیر و قابل اعتماد برای رانندگی و لذت بردن از راحتی است.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 101006 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.