تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

گوگل با رونمایی مدل سبز پیکسل ۸ پرو، توجهات را از گلکسی S24 برمی‌دارد/ عکس

فروشگاه آنلاین گوگل محصولی برای خریداران خواهد داشت که البته نمی‌توان‌ آن را دستگاهی کاملاً جدید در نظر گرفت. غول آمریکایی صنعت فناوری به‌زودی رنگ جدید پیکسل ۸ پرو را با نام Minty Fresh معرفی می‌کند که درواقع سبز است و از ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ (۵ بهمن ۱۴۰۳) دردسترس خواهد بود. درحال‌حاضر نمی‌دانیم رنگ جدید […]



فروشگاه آنلاین گوگل محصولی برای خریداران خواهد داشت که البته نمی‌توان‌ آن را دستگاهی کاملاً جدید در نظر گرفت. غول آمریکایی صنعت فناوری به‌زودی رنگ جدید پیکسل ۸ پرو را با نام Minty Fresh معرفی می‌کند که درواقع سبز است و از ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ (۵ بهمن ۱۴۰۳) دردسترس خواهد بود.
درحال‌حاضر نمی‌دانیم رنگ جدید سبز فقط مختص پیکسل ۸ پرو خواهد بود یا پیکسل ۸ استاندارد نیز با این رنگ به‌فروش خواهد رسید.

تنها تفاوت مدل Minty Fresh پیکسل ۸ پرو با مدل‌های قبلی این دستگاه در رنگ جدید است و از نظر مشخصات و قابلیت‌ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.
قیمت گوشی گوگل مدل پیکسل ۸ پرو در زمان عرضه ۹۹۹ دلار بود و اکنون با برچسب ۷۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد که نسبت‌ به قیمت گوشی جدید سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا (‍۱۲۹۹ دلار) بسیار کمتر است.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107070 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.