تاریخ: ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۸

یک پیکاپ جدید در راه بازار خودروی ایرانی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و براساس گزارش مجله خودرو، برخی بازارها با نام TIGER 7 و در چین، YUHU 7 بدست مشتریان می‌رسد. اگرچه S350 و حتی ریگان کوپا، محصولات قابل دفاعی بودند اما پس از عرضه ناموفق و پرحاشیه این خودروها توسط شرکت ریگان و باتوجه به خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی که […]



به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و براساس گزارش مجله خودرو، برخی بازارها با نام TIGER 7 و در چین، YUHU 7 بدست مشتریان می‌رسد.
اگرچه S350 و حتی ریگان کوپا، محصولات قابل دفاعی بودند اما پس از عرضه ناموفق و پرحاشیه این خودروها توسط شرکت ریگان و باتوجه به خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی که این شرکت در اختیار مشتریانش قرار می‌داد، این روزها خریداران ایرانی، دیگر تمایل چندانی به استفاده از محصولات این شرکت ندارند اما حالا شرکت برلیانس منطقه آزاد ارس قصد دارد پیکاپ JMC VIGUS 7 PLUS را در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک وارد بازار ایران کند.

از نظر فنی می‌توان به پیشرانه ۲ لیتری T-GDI سری اکوبوست فورد ۲۱۷ اسب ۳۵۰ نیوتون‌متر+ گیربکس‌های ۶ سرعته دستی و ۸ سرعته اتوماتیک اشاره کرد.
از میان امکانات این خودرو می‌توان به کنترل پایداری (ESP)، سردنده شیفت بای وایر (در نسخه اتوماتیک)، مانیتور ۱۰٫۱ اینچی لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه (در نسخه‌های فول)، سیستم کروز کنترل، آینه الکتروکرومیک، سنسورهای نور و باران اشاره کرد.
ابعاد این خودرو ۵۲۸۸×۱۹۰۵×۱۸۳۵ و فاصله محوری ۳۰۸۵ م م است.
بسته به نوع موتور ، گیربکس و سطح امکانات ۱۴ تا ۱۸ هزار دلار قیمت خورده است.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118380 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.