تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲:۴۱
4

برج میلاد میزبان جشنواره فیلم فجر شد

جشنواره فیلم فجر | برج میلاد کدخبر: ۱۰۴۵۴۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۶:۴۰ فرهنگ پیرو تفاهم امضاشده بین سازمان سینمایی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران میزبانی برج میلاد در جشنواره فیلم فجر این دوره قطعی شد. جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی ایران است که به صورت سالانه و هر سال […]



جشنواره فیلم فجر | برج میلاد

کدخبر:
۱۰۴۵۴۶

۰۱ بهمن ۱۴۰۲

۱۶:۴۰

فرهنگ

پیرو تفاهم امضاشده بین سازمان سینمایی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران میزبانی برج میلاد در جشنواره فیلم فجر این دوره قطعی شد.

جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی ایران است که به صورت سالانه و هر سال در نیمه بهمن ماه برگزار می‌شود؛ جشنواره‌ای که از سال ۱۳۶۱ و به یاد بهمن ماه ۱۳۵۷ (سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) به صورت مستمر برگزار شده است و در بهمن ماه ۱۳۹۷ نیز دوره سی و هفتم آن برگزار خواهد شد.

مجری برگزاری این جشنواره بنیاد سینمایی فارابی است که آن را زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.

برج میلاد به‌عنوان خانه اصلی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر انتخاب شد و طی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در اختیار جشنواره خواهد بود.

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به‌دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107364 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید