تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۲
1

بازدهی تمامی صندوق‌های مختط منفی شد!

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛  در صندوق‌های سهامی بهترین عملکرد متعلق به صندوق آوای معیار با بازدهی ۰.۸۵ درصدی بوده است . در صندوق‌های مختط صندوق مشترک مدرسه کسب و کار صوفی رازی با بازدهی منفی ۰.۰۲ درصدی بهترین عملکرد را داشته است و تمامی صندوق‌های این گروه بازدهی منفی ثبت کردند. در بین صندوق‌های […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛  در صندوق‌های سهامی بهترین عملکرد متعلق به صندوق آوای معیار با بازدهی ۰.۸۵ درصدی بوده است .

در صندوق‌های مختط صندوق مشترک مدرسه کسب و کار صوفی رازی با بازدهی منفی ۰.۰۲ درصدی بهترین عملکرد را داشته است و تمامی صندوق‌های این گروه بازدهی منفی ثبت کردند.

در بین صندوق‌های درآمد ثابت نیز صندوق ارزش پاداش با بازدهی ۴.۸۲ درصدی در صدر این دسته از صندوق‌ها قرار گرفت.

نقشه بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری

بهترین بازدهی روزانه در بین صندوق‌های سهامی

بهترین بازدهی روزانه در بین صندوق‌های مختلط

بهترین بازدهی روزانه در بین صندوق‌های درآمد ثابت

بهترین بازدهی روزانه در بین صندوق‌های مبتنی بر کالا

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7468 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید