تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
1

صفحه‌نمایش بزرگ این تلفن‌همراه خبرساز شد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ظاهراً اولین تاشوی ZTE نوبیا Z60 فولد و شماره مدل آن NX801J خواهد بود. گفته می شود که دارای صفحه نمایش ۷.۳ اینچی AMOLED تاشو است. بیشتر بخوانید: عکس | تفاوت های جالب دوربین های گرانترین موبایل های بازار: سامسونگ گلکسی S23 Ultra با آیفون اپل ۱۴ Pro یک گزارش علمی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ظاهراً اولین تاشوی ZTE نوبیا Z60 فولد و شماره مدل آن NX801J خواهد بود. گفته می شود که دارای صفحه نمایش ۷.۳ اینچی AMOLED تاشو است.
بیشتر بخوانید:
عکس | تفاوت های جالب دوربین های گرانترین موبایل های بازار: سامسونگ گلکسی S23 Ultra با آیفون اپل ۱۴ Pro
یک گزارش علمی تکان دهنده از نویسنده ای شگفت زده‌تان می کند!
این چیپست از سری ۸ کوالکام قدرت می گیرد، این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم همراه می شود و دو نوع حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت. ظاهراً این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می کند.

ظاهراً نوبیا Z60 فولد در سه ماهه چهارم سال جاری، یعنی بین اکتبر و دسامبر، در سه رنگ که هنوز مشخص نشده است، وارد بازار خواهد شد. این بازه زمانی انتشار فضای زیادی برای شایعات و درزهای بیشتر از این نقطه به بعد باقی می گذارد، پس با ما همراه باشید.
منبع: GSMARENA
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21234 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.