تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
3

عکس | رونمایی از مدل جدید ماشین مورد علاقه مستر بین!

به گزارش خبرآنلاین، طراحی مینیمال کابین مینی کوپر جدید با یک نمایشگر گرد بزرگ از شاخص‌ترین ویژگی‌هاست و از نظر زیباشناسی مناسب دنیای مدرن‌تر شده است. بر اساس گزارش مجله خودرو، غربیلک فرمان مینی کوپر جدید در موقعیت ساعت ۲ و ۱۰ ضخیم‌تر شده و دکمه‌های چندکاره روی آن نیز بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. پارچه […]



به گزارش خبرآنلاین، طراحی مینیمال کابین مینی کوپر جدید با یک نمایشگر گرد بزرگ از شاخص‌ترین ویژگی‌هاست و از نظر زیباشناسی مناسب دنیای مدرن‌تر شده است.
بر اساس گزارش مجله خودرو، غربیلک فرمان مینی کوپر جدید در موقعیت ساعت ۲ و ۱۰ ضخیم‌تر شده و دکمه‌های چندکاره روی آن نیز بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. پارچه بکار رفته روی داشبورد از الگوی متفاوتی در سمت راننده و سرنشین استفاده می‌کند. زمانی که مالک خودرو را روشن کند نورپردازی زیبایی در بخش پایینی داشبورد نمایان خواهد شد

در جلو تریم پهن و هشت‌ضلعی و جلوپنجره زیر آن و چراغ‌های جلو LED و دو نوار افقی به چشم می‌خورد و در کنار ما را به یاد نسخه‌های احیا شده از مینی در زمان خرید توسط بی ام و می‌اندازد.
در بخش پشتی خودرو نیز چراغ‌های سه‌گوش جدید دیده می‌شوند. اگرچه خروجی‌های اگزوز زیر خودرو پنهان هستند اما تصاویر جاسوسی مدل کوپر S نشان دهنده نصب خروجی اگزوز در مرکز سپر بوده‌اند.
در بخش فنی مدل برقی (پایه) به پیشرانه ۱۸۱ اسبی و برد حرکتی ۳۰۰ کیلومتری مجهز شده است و کوپر SE با پیشرانه برقی با ۲۱۵ اسبی و برد ۴۰۰ کیلومتری ساخته می‌شود.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22102 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.