تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
2

پرش یک پیکاپ شش چرخ از روی تسلا مدل S!/ فیلم

امیرمسعود عابدین: حدود یک سال پیش، تیم Triple F Collection یک شکست بزرگ در پرش از روی خودروی دیگر داشت که منجر به هزینه ۲۰ هزار دلاری تعمیر خودرو شد! پس از تصادف، این هیولای ۶ چرخ به شرایط قبلی خود بازگشته است، به این معنی که زمان ماجراجویی‌های جدید فرا رسیده است. قبل از […]



امیرمسعود عابدین: حدود یک سال پیش، تیم Triple F Collection یک شکست بزرگ در پرش از روی خودروی دیگر داشت که منجر به هزینه ۲۰ هزار دلاری تعمیر خودرو شد! پس از تصادف، این هیولای ۶ چرخ به شرایط قبلی خود بازگشته است، به این معنی که زمان ماجراجویی‌های جدید فرا رسیده است.
قبل از دیدن فیلم، در مورد Ram TRX که در این ویدیو به نمایش گذاشته شده است، باید یادآوری کنیم که این نسخه شش چرخ در جولای ۲۰۲۱ با عنوان Warlord توسط Apocalypse Manufacturing عرضه شد. این خودروی غول پیکر دارای یک محور اضافی برای دو چرخ دیگر است که به آن، کنترل و چسبندگی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد، اما حتی در حالت استاندارد، TRX بسیار توانمند است. یک موتور ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ در زیر کاپوت آن قرار دارد که ۷۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، نیرو را به هر شش چرخ انتقال می‌دهد.
قیمت این پیکاپ خاص، به ۲۵۰ هزار دلار رسیده است.
بیشتر بخوانید:

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36357 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.