تاریخ: ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
1

این خر وحشی،‌ جد خرهای امروزی است/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تولد این الاغ‌وحشی برای این گونه بسیار حائز اهمیت است،چراکه تنها کمتر از ۲۰۰ گونه از آن‌ها در طبیعت باقی مانده‌است. آنها توسط شیرهای آفریقایی، گرگ های اتیوپیایی شکار می‌شوند و توسط انسان‌ها نیز شکار می‌شوند و در نتیجه تعداد بسیار کمی از آن‌ها زنده مانده‌اند. خر وحشی آفریقایی از اعضاء […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تولد این الاغ‌وحشی برای این گونه بسیار حائز اهمیت است،چراکه تنها کمتر از ۲۰۰ گونه از آن‌ها در طبیعت باقی مانده‌است. آنها توسط شیرهای آفریقایی، گرگ های اتیوپیایی شکار می‌شوند و توسط انسان‌ها نیز شکار می‌شوند و در نتیجه تعداد بسیار کمی از آن‌ها زنده مانده‌اند.

خر وحشی آفریقایی از اعضاء وحشی خانواده اسبان است. این گونه نیای خرهای اهلی است که در درون همین گونه جای دارد. این گونه در بیابان‌های شمال‌شرقی آفریقا زندگی می‌کند. کشورهای سومالی، اریتره و اتیوپی محل زندگی این گونه خر است.
منبع: bbc
بیشتر بخوانید:
ظاهر شدن هیولا در دوربین گوگل / عکس
سدان پر طرفدار چینی در راه بازار ایران/ فیلم
دره ترسناکی که کاوشگر هندی در یک قدمی آن فرود آمد!/ عکس
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41106 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.